tisdag 17 april 2012

Åhlensfavoriter




När jag bodde i Karlstad så blev Åhlens-butiken en favorit, de satsade mycket på inredning, snygg skyltning och lätt att hitta i. Det kändes som ett roligare alternativ till IKEA. Nu tycker jag att Åhlens har lyft sig och är ännu bättre och spelar i en helt annan division än det blågula varuhuset. Nu har snygg-fåtöljen Hedda kommit i ännu en färgställning, denna gång i beige. Jag måste nog säga att jag gillar min röda bättre men nu när både den rosa och den beige har fått sig matchande fotpallar så är de definitivt ett alternativ. Kollaget ovan visar på mina inredningsdarlings i den ljusare färgskalan.

"Den där veckan i månaden" har för övrigt inträtt och drar ner humöret med cirka 500 %. Ont i magen, illamående, byxor som inte går att knäppa. Ska gå och dra något gammalt över mig tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...