torsdag 30 augusti 2012

Ögongodis i svart-vitt

En läcker kombination med svarta pantonstolar och vitt bord!

En höjdpunkt varje månad är när nya numret av Sköna hem kommer i brevlådan. Det nummer som nyss anlände inkluderade bland annat ett reportage från ("Äntligen hemma"-inredaren) Jimmy Schönnings hem och där fanns några riktiga godbitar! Jag har en riktig "fetisch" för stolar får jag nog säga. Det är bland det första jag tittar på när jag ser en bild på någons hem och de underbara Verner panton-stolarna från Vitra står HÖGT upp på min önskelista. Jag har nog mest tänkt mig dem i klassisk vit färg men när jag såg hur Schönning kombinerat svarta stolar med vitt bord och vita tapeter så blev jag helt såld! snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...