torsdag 12 januari 2012

Snygg skräpkonst



Jag la mig för att natta barn och givetvis slocknade jag totalt. Jag sov i tre timmar och drömde märkliga mardrömmar under tiden. Bara för det så sitter jag uppe långt efter läggdags och tittar på tv-serier och letar tapeter. Min sambo är betydligt mindre intresserad av "projekt-gör-om-sovrummet" och därför ser jag det som min uppgift att presentera en vision så fin att han inte kan motstå den!:)

Och medan jag surfar runt efter inspiration så ramlar jag över den ena snyggo-designen efter den andra: Via Husligheter så hittade jag de snygga papperskorgarna ovan. Ordet papperskorg får mig att tänka på nån IKEA-variant i svart plast, men dessa var ju riktigt fina! Hade jag haft en eldstad så skulle jag med glädje använda den som vedkorg istället. Perfekt för hemmakontoret- om vi hade haft plats för ett sådant:-) Hittas HÄR.

1 kommentar:

  1. Väldigt snygga faktiskt! :) Dumt att vi bara har papperskorg i lådan i köket bara. =P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...