fredag 30 mars 2012

Det vackra Paris!



Parisguide av David Ehrenstrahle.

 Åh denna stad! En av mina favoritbloggare reste visst dit idag och just nu, när våren kommit en bit längre dit men utan att det är stekhett, så vore det ljuvligt! Jag har varit där vid två tillfällen och kanske blir det en tredje framöver? Tills dess får jag nöja mig med bilder. Och kanske en karta? Ni känner kanske igen tavlan på bilden? Både den och föregångaren Manhattan har synts ganska flitigt i olika inredningsbloggar och magasin.

Jag fundilerar som bäst på om det kanske är den som ska pryda vårt sovrum. Snygg, smälter in bra och ger en fin helhet. Å andra sidan så pratar vi ju om att eventuellt flytta och hittills så har det varit lite så med oss att det som inköptes till förra stället fått hamna i någon garderob när vi flyttat till nästa. Det har helt enkelt inte passat in. Så det får nog funderas på en stund till...

1 kommentar:

  1. både staden och tavlan är så fantastisk o skulle gärna få komma hem till mig :) ha det gott! kram Mimmie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...