torsdag 8 mars 2012

Tea-time



Ja men jag vet att jag bloggat om denna tidigare. Men nu så har jag faktiskt beställt den också. Jag rotade i en låda och plötsligt fanns den där. Rabattkoden. Jag har handlat från Avanna några gånger och vid nåt tillfälle så strulade det med leverans eller hur det nu var. Så snälla Anna skickade med en kod som jag kunde använda på nästa beställning. Och jag kände så fort jag höll kortet i handen att det började klia i köpfingrarna. Och så KLICK så är nu snart min te-plansch på väg hoppas jag. Blir ju perfecto i köket som jag vill klä in i pasteller just nu.

Jag har för övrigt tappat rösten. Helt väck över en natt sådär. Jag har aldrig varit med om det tidigare. Ja hes har jag ju såklart varit, men inte helt stum. Jag vaknade imorse och hade ont i öronen. Och insåg att jag inte kunde få fram ett endaste litet ord. Bara en konstig väsning. Och jag som hade flera möten just idag. På sjukhuset, på försäkringskassan. Men det var ju liksom ingen idé. Så jag fick skriva lappar och Peter fick ringa... Nu sitter jag här och hoppas på att det inte ska komma några viktiga samtal. Och så är jag sugen på att baka men vi har visst slut på ägg. Får se om jag orkar hoppa i månskorna och traska iväg. Eller så stannar jag här i tystheten...

2 kommentarer:

  1. vilken fantastiskt söt planch! förstår att du valde den! Vad kul att du snart är färdig med din utbildning. Sirila gentlemen sökes är redan läst och den är underbar! Kram och krya på dig från oss! / emelie och elin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...