torsdag 28 juni 2012

Det blev en Bombay!


Först New York, sedan kom Paris. Min gissning var Milano men det blev en Bombay! Jag pratar såklart om David Ehrenstråhles uppmärksammade tavlor som nu alltså kommit i en Bombay-variant. Jag är väldigt nöjd med vår Paristavla, men gissar att även denna kommer att bli populär! Finns hos Artilleriet.

Förutom att förtjusa mig i tavlor så har jag mest hunnit äta frukost. Idag är det operation inhandla fröken-presenter på schemat. Ja det är alltså så att Max fröken gör sista dagen innan semestern imorgon och när hon kommer tillbaka i höst så är hon inte huvudansvarig för småttingarna längre. Så nu ska det inhandlas lämplig present till både henne och till den andra fröken som för övrigt går på föräldraledighet och inte heller kommer tillbaka i höst alltså.

4 kommentarer:

  1. Så fint, så glad att du är tillbaka igen, kära du! Det blev liksom så tomt i bloggvärlden, utan dina fina, kloka reflektioner, både i form av kommentarer hos mig och i dina blogginlägg. Jag hoppas så att du mår bättre nu! Du ska också veta att närhelst du behöver vila igen, så är vi här när du kommer tillbaka. Stor kram = )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du är väl för go! Jag blir så glad och varm av det du skriver, å vad fint det är att få komma tillbaka och få känna det som om man umgås med "gamla" vänner! Stor kram tebaks!

      Radera
  2. Jag ville så gärna ha New York men den blev ju slutsåld överallt, funderade ett tag på Paris men undrar om inte Bombay skulle passat alldeles utmärkt på en vägg nära mig. Får väl se om jag hinner fundera klart innan även denna är slutsåld :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hann inte heller med N.Y men nu är jag glad att det blev Paris! Jag var inne på Artilleriet idag och kikade på Bombay-tavlan och det var så snygg såklart. Men nu har det visst lugnat sig lite med "hysterin" för även Paris fanns kvar såg jag:)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...