torsdag 28 februari 2013

Vintageparty!

Vintageparty av Linda Hansson, Louise Lemming och Emma Sundh. En bok för dig som gillar Vintagestilen.

Puh! Här har vi just haft ett riktigt utbrott från unge herrn som legat på golvet och skrikit jätteargt i 20 minuter nonstop! Det kändes som flera timmar kan jag meddela! Inte roligt att vare sig tänka på eller skriva om. Nä istället så berättar jag om boken Vintageparty som kommer ut snart, duktiga Linda på Volang och Emma Sundh är två av de tre författarna. Undertiteln ger mig gladpirr i magen; "Fyndiga tips för flärdfulla fester". Nu känner jag verkligen att jag skulle vilja anordna en flärdfull fest!:)

Jag vet att flera av er som brukar kika in här gillar vintage och även jag som inte har någon direkt passion för det tycker att med så fina skribenter så blir man ju väldans sugen på ett exemplar. Och böcker om inredning kan man väl inte ha för många av, eller?:-)

Vill ni förbeställa den till specialpris så kika HÄR.

6 kommentarer:

  1. Snygg jacka du fått hem och till ett billigare pris är ju mer än toppen!!!
    Denna feber, usch, den där Dr Babsan får nog kamma till sig och göra dig frisk :)
    Jag läste din svarskommentar i tidigare inlägg... Du är så omtänksam och nej jag missförstår dig inte! Återkommer med svar men ikväll är jag helt slut....
    Jag som är ikke pedagogisk, men trotsåldern har vi gått igenom (och mer kommer kan jag lova) det gäller att välja sina fighter med dom... Pedagogiskt va??? Men sant!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, bra sagt där, ska hälsa Babsan från dig om jag träffar honom igen! Han sa när han ringde att om jag hade feber mellan 8 och 17 en vardag kunde jag åka till Östras akut och "visa upp mig". Jag förstår fortfarande inte vad han menar, jag har ju feber varje dag (kanske inte alltid mellan just 8 och 17 förvisso) och hade det även när jag var hos honom. Vet inte riktigt vad som ska ske just då? Ja han var en märklig slags doktor... Vad bra att du förstod vad jag menade, ibland när man skriver så missar man ju nyanserna liksom.Ja du som har en lite "äldre" kille har väl hunnit uppleva några trotsiga år! Det är så konstigt ologiskt ibland bara, som idag när Max inte ville förstå varför vi inte kunde köpa ett flygplan (i normal storlek alltså) och ha hemma hos oss... Och oj oj vad arg han kan bli! Vart tog min goa lille kille vägen? Men du har så rätt, välja striderna är det! Kramar!

      Radera
  2. Böcker om inredning är definitivt alltid aktuellt! Denna ser ju helt ljuvlig ut. :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner på mig att den ÄR alldeles ljuvlig också!:) Kramar

      Radera
  3. Uschamig för dessa utbrott! Det längsta vi varit med om var 2½ timme....:-/
    Hoppas du känner dig piggare idag. Kramar, Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. ojoj, att de orkar hålla på så länge! Rekordet än så länge är på en timme men misstänker att han kommer att slå det framöver... Tack! Kramar

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...