måndag 1 december 2014

Välkommen december!


 Rumsgranen fann jag i en nyöppnad blombutik här i staden som hade premiärpris på den och några andra växter. Det visade sig vara ett bra utbud där så den butiken återvänder jag gärna till.

Sent igår kväll kom vi hem från vår lilla tripp, jättenöjda med helgen är vi alla tre! Tänkte skriva lite mer om det i ett senare inlägg. Nu vill jag säga välkommen till december, en månad som brukar gå  i en väldans fart. Hoppas att ni haft en fin första-adventshelg, kanske även varit på julskyltning? 

Jag fixade ju en del med julpyntet redan förra veckan för att det skulle vara på plats när vi kom hem, och i onsdags kväll kunde jag äntligen ställa fram två lysande stjärnor i sovrumsfönstret, för nu är det färdigtapetserat även där, härligt! Det är inte alls i min "vanliga stil", men har sett tapeten lite här och där, t.ex. på rehabiliteringen i somras och med facit i hand så blev det mer ombonat och ja, trevligt helt enkelt. 

Önskar er en fin start på första decemberveckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...