söndag 19 april 2015

Letar kalasinspo

Dagarna bara rinner på känns det som! Sambon är i Tyskland med jobbet den här helgen och mamma/mormor är här. Samt idag även hennes bror, min mycket originelle morbror...:) Vi har just kommit in från en härlig långpromenad ner till sjön och på vägen så stannade vi till för att besöka djuren som finns i parken; getter, hästar, grisar, kaniner, m.m. Säger det igen; den här staden är verkligen perfekt för barnfamiljer! Nu ska vi snart mumsa på smörgåstårta *gott* 

Om en vecka är det dags för Maxens kalas för sina kompisar, och jag gör som alltid; vänder mig till Pinterest och Hostess for the Mostess som är ousinliga källor till inspiration för alla slags festligheter. Jag får fina idéer därifrån som jag sedan anpassar så att det ska passa kalaset och gästerna. Några favoriter via Pinterest:

Cupcake -fondue- Bildkälla
Vindruvsmaskar - Bildkälla
Låt gästerna få göra sina egna små "gästböcker" till födelsedagsbarnet - Bildkälla
Goda "klubbor"- Bildkälla

Ha en fin avslutning på helgen så ses vi snart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...