onsdag 15 april 2015

Päronpar


Ni kanske minns päronparet jag visade för ett tag sedan? De har nu fått kompisar eftersom jag fick för mig att det skulle vara fint med en grå/vit variant. Tycker att det blev helt ok:)

Här har två av tre familjemedlemmar landat på hemmaplan, sambon är kvar i stan. Han ska till Berlin tiiidigt på fredag morgon (med jobbet) så det skulle grejas lite inför det. 

Innan jag slutar så vill jag tipsa om en blogg. Jag har läst Monas universum (som är en humor/livsstilsblogg) från och till i flera år, och just nu är Mona i Guatemala som ambassadör för vision for all, en organisation som hjälper fattiga människor att se bättre med hjälp av glasögon som skänkts här i Sverige. Ofta är vi alldeles för dåliga på att uppskatta hur bra det faktiskt är här, och blogginläggen inne hos Mona påminner oss om det. Kika in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...