tisdag 29 november 2011

H&;M ♥ Marni

                             Collage:jag. Ur Marnis nuvarande kollektion.

H&M:s senaste designersamarbete, denna gången med Versace, har nyligen släppts och folk köade och klickade för fullt, som alltid när dessa kollektioner kommer ut. Själv var jag inte särskilt exalterad den här gången, jag såg en sjal som var fin men inget som var värt att kriga för eller betala det trippla för på Tradera...

Fast jag tycker ändå att det är en rätt spännande tanke att vissa tidigare mer eller mindre ouppnåeliga designers nu blir tillgängliga även för oss med platt plånbok:) Nu kommer nyheten att nästa samarbete som kommer till våren blir med Marni. Jag har inte stenkoll på märket men vet i alla fall att det är betydligt mindre spejsat än Versace *tackolov* så det ska bli spännande att se! Väskorna gillar jag, de är enkla och stilrena och jag hoppas på att någon sådan kommer med i kollektionen.
Vad tror ni? Hiss eller diss?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...