lördag 4 februari 2012

Calendone



Jag har länge varit sugen på en calendone (evighetskalender) och nångång när vi bor lite större satsar jag på att pryda väggen med en sådan. Finns bland annat hos snygga webshoppen Urban living.

Max och Peter har traskat iväg till Ica för att handla lunch och själv sitter jag i pyjamasen och äter frukost. Det är alpint på tv och det är så himla rogivande att ha på i bakgrunden. Längdskidor är så vansinning långsamt att jag inte står ut med att se det men utför går bra. Det är ett mål jag har att bli såpass bra i kroppen att jag kan åka lite själv om vintern. Jag har inte åkt på åratal tyvärr, men eftersom Peter också är road så vill jag gärna att Max ska få komma upp till fjällen precis som vi gjorde under min uppväxt. För det är ju faktiskt himla härligt när man väl kommer ut och står där i backen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...