tisdag 28 februari 2012

En bräda fylld av drömmar...





Min syster har ju nyligen flyttat till Göteborg och när jag frågade vad hon ville ha i inflyttningspresent så svarade hon att hon kunde tänka sig något att ha på väggen. Nu misstänker jag att vi inte riktigt har samma smak men jag kom på att en bräda med text kan ju kanske funka. Jag har länge velat prova att göra en egen men det har tidigare stannat vid en tanke. Därför gjorde jag en provbräda att ha härhemma först, nu ligger den på torkning och sedan är tanken att den ska hänga i köket. Den blev långt ifrån perfekt och penseln jag använde var för tjock märkte jag, men övning ger som bekant färdighet...:) Jag får helt enkelt göra nya försök. Om du läser detta systeryster så får du gärna ha önskemål om text!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...