söndag 23 mars 2014

Tårtfunderingar

Bildkälla

Imorgon börjar stora födelsedagsveckan. Då fyller nämligen svärfar jämnt och det ska givetvis firas. Är mäkta imponerad av hans present som vi tydligen är med på, det är svågern som ordnat den. Vågar inte skriva för mycket om det än, men pass kommer att behövas:) Max har förresten varit  hos farmor och farfar även idag då vi skulle på hundkurs, men P har jour på jobbet och en halvtimme innan vi skulle vara på plats så blev han inringd. Istället la jag mig på sängen (och Nemi är ju aldrig mer än en meter bort...) och sov i flera timmar, kände mig helt väck. 

Seriösa tårtfunderingar ägnas det också tid åt. Jag och Maxen tittade igenom sortimentet hos bageriet och skulle hjälpas åt att välja, men det var visst för många, typ tre olika sorters prinsesstårtor (om inte fler) så det är fortfarande lite oklart. Själv har jag lyckats tappa bort ett par av presenterna som jag köpt och lagt undan på något bra ställe (antar jag?) så det får bli letande ikväll när sonen somnat.

Nu ropar M att han har minsann väntat på mig hela dagen, vi ska ju leka!! Så jag får lyda och avsluta här för att bygga ett jättehögt torn:) Ha en fin söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...