onsdag 5 november 2014

Jullängt

 
Julen hos Indiska 2014. Bilder via

Indiskas jul är som vanligt rätt färgsprakande. Jag skulle inte vilja ha stilen helt igenom här hemma, men om man kikar på detaljerna så finns det mycket fint. Förra året sålde de en underbar liten tekanna i form av en elefant lagom till jul, och jag fastnade för den på en gång. Men då bodde vi fortfarande i vår lilla tvåa så jag fick fundera på om det skulle bli något köp, och när jag väl bestämt mig så var den typiskt nog slut. Så jag håller alla tummar jag har att den ska komma tillbaka:) Indiskas sortiment hittar du här

Jag har sett i flera bloggar att folk har köpt sig något julmagasin. Well, I`m way ahead of you kan jag upplysa om för jag har redan sju stycken hemma! Höll på att få hicka när jag insåg det, det är ju liksom en bit kvar till den 24:e december... Bara att erkänna att jag är beroende av inredningstidningar på temat jul, och jag sparar ju givetvis alla gamla nummer också så att jag njutningsfullt kan bläddra igenom dem om och om igen när helgerna närmar sig. Det kanske verkar lite galet, men jag ser det som så att jag varken snusar (som vissa andra hemma hos oss...) eller nyttjar droger så då kan jag väl få lyxa till det lite den här tiden på året?:) För mig är inte julafton så viktigt, det ger mig mest ont i magen ärligt talat, men jag älskar den här tiden innan då vi lyser upp mörkret med alla ljus, och det känns liksom som om alla och allt blir lite mjukare i sinnet. Och det är väl inte fel?

1 kommentar:

  1. Haha vad härlig du är, redan 7 st! Jag ligger verkligen i lä:) Men som sagt det är klart att du ska unna dig "detta beroende"!

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...