lördag 30 maj 2015

Facet vas / Tine K

Bilder: Julias vita drömmar

Ni kanske känner igen stilen på vasen? Tine K har de senaste åren släppt ett gäng ljuslyktor i det populära facetmönstret, och jag har två par i olika färger. Mina har stått dock undanställda ganska länge då jag tröttnat lite på modellen och inte haft något klockrent ställe att placera dem. Nu när vasen i samma mönster kommit ut så känner jag emellertid ett plötsligt sug, för jisses vad vacker! Jag tänker mig den med en bukett med ranunkler (finaste blomman enligt mig) i milda färger, vore inte det ljuvligt?:-)

Bilderna är lånade från fina webbutiken Julias vita drömmar där vasen tyvärr  verkar vara slut, men den finns bl.a. på Inreda.com och Homenord.

Ha en smashing lördag nu! @->---

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...