söndag 10 maj 2015

Pixibokhylla


Jag har bloggat om dessa braiga pixibokhyllor tidigare, men nu äntligen finns det en även i vårt hem. Vet inte hur det är hos andra familjer, men här är det en himla hög med böcker som trängs i hyllorna, och de i ministorlek försvinner lätt. Så nu ska det bli ordning hoppas jag. Pixihyllorna finns i flera olika färger och med olika djur så man kan välja efter behag. Här blev det, som ni ser, en turkosaktig. Min unge älskar grönt, en färg som jag aldrig riktigt förstått mig på, så jag försöker variera det lite så att det blir både ljusare och mörkare och lite mint eller teal här och där för att undvika att det bara blir en stor "mossa" av allt.  

Vet ni, idag ska handfatet med tillbehör inköpas och sedan är vårt lilla badrum nästintill färdigt. Härligt! Jag har nästan glömt hur det är att ha en hall som inte är full med verktyg och isoleringsmaterial:) Snart dags för det roliga finliret alltså.Var inne i Örebro en kortis i veckan och besökte då bästaste inredningsbutiken CE inne ute som ligger i gamla stan. Hittar exakt alltid massa godbitar där och så även denna gång. Hoppas det blir lika bra irl som i mitt huvud:) 

Ses snart igen!

1 kommentar:

  1. Jättefina!!! Jo det känns som man har en massa grejor som gärna vill sprida sig i bokhyllorna :-).

    Snygg färg!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...