onsdag 28 november 2012

Honey Combs till fyndpris!


Pompoms och honey combs har synts över hela bloggvärlden det senaste året och jag gillar dem jag också. Pompoms är enkla att göra medan jag inte gett mig på någon honey comb ännu. Det finns en inredningsaffär här i lilla staden som säljer sådana från Miss Etoile, fina men aningen dyrt att betala närmare 60 kronor för EN. Så när jag nyligen besökte min absoluta favoritbudgetbutik Rusta och fick fatt i ett par som kostade 20 kronor för TVÅ så kände jag att det här får bli ett bloggtips:) Det är ju kanske inget man använder varje dag, men som lite rolig dekoration är det helt okej... i alla fall om man får dem för en tia stycket!:)

Ni som hängt med ett tag vet att jag gillar Rusta som känns som Ullareds lillebror ungefär, där finns allt och lite till och priserna är oftast betydligt bättre än i andra affärer. Mina favoritdricksglas är inte de från Ittala som vi har ett gäng i köksskåpet utan från Rusta och styckpriset låg väl på en tia ungefär. Kan man annat än att älska? Ja när jag tänker på det så är det kanske tur att närmaste butik ligger flera mil bort?:-))




3 kommentarer:

  1. Har svarat på dina frågor idag http://frkfridafortissima.blogspot.se/2012/11/play-it-forward-del-2.html

    Och är som vanligt impad av din pysslighet!

    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men OH vad roligt! Ska genast läsa! Och har inte glömt av att svara på dina frågor, de kommer så snart som jag känner mig lite piggare!

      Kramar!

      Radera
  2. Ta din tid vännen, det är ingen brådska alls! Och skulle du känna att du faktiskt inte mäktar med överhuvudtaget, tar jag inte illa vid mig, inte alls :-)
    Stora kramen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...