torsdag 25 september 2014

Välkommen till familjen, Ärnst! ♥




dog
Ett collage till min systers ära.Jag är övertygad om att hon kommer att bevisa att det går att fortsätta vara stylish även med hund:)

Tillökning i släkten minsann. Jag har nämligen blivit moster. Jodå. Min syster och hennes kille har fått en liten raring att ta hand om. De hämtade honom i Karlstad i helgen när de var i Värmland och hälsade på mamma och pappa. Möt Ärnst:


Ja ni ser ju. Ursöt! Och de öronen är inte att leka med, det syns ju lång väg:) Bilden är inte av bästa kvalitet, jag knyckte den från facebook, men jag hoppas kunna bjuda på nya snart. Syrran har nämligen fyllt år så vi ska dit och uppvakta ikväll, och då får vi möta den unge mannen. 

C är på jobbresa så Lovis är här sedan en vecka tillbaka. Kan väl konstatera att det ska bli mycket intressant att se hur hon kommer att uppföra sig. Hon kan vara en riktig surtant ibland ("såna där slynglar ska lära sig att veta hut!"/Lovis 9 år) , och på värsta lekhumöret andra gånger. Men tårta gillar hon så vi får väl muta henne med den om lille Ärnst blir för påfrestande. Återkommer med ingående rapport, det är ju lixom inte varje dag som man blir moster. Risk för att det mest kommer stå sådant som "åhalledudandelillegubbensåååtöööt" och annat i den stilen, dock:) 

Ha en fin fortsättning på torsdagen, vänner!

p.s: såg ni på uppstarten av Bonde söker fru igår förresten? Jag följer inget av de andra dejtingprogrammen, men detta är ju så himla rart!

2 kommentarer:

  1. Men sötnöt!!
    Jag smäller av...det är det där med valpar. Jag glömmer allt jobb med hund när jag ser dom=))

    Och tack fina du för dina ord om det jag skriver!
    För mig känns det så viktigt att visa båda delarna i livet.
    Vi är så många som bär så mycket, viktigt att sånt får komma ut och vädras.

    Hoppas att du får en fin helg/Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. :) lovis visade hur man ska uppgöra sig:) han blev lite ledsen när hon försvann..:) kram Lena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...