tisdag 3 mars 2009

Nedräkning...

Två dagar kvar *längtar* Känner att jag verkligen vill åka den här gången- när vi reste till London i höstas var jag så trött och sliten innan att jag knappt orkade- och har naturligtvis berättat på jobbet att j ag ska på semester några dagar. En av tanterna undrade om det möjligtvis var första gången jag skulle åka utomlands eftersom jag var så entusiastisk:-)
Vi sover de två första nätterna i Edinburg. Vi ska bo på hotell i gamla stan som helt klart är den mest spännande delen av staden och det blir perfekt att ha nära till pubarna! Sedan åker vi till högländerna där vi stannar över natten (och letar efter "Nessie" , sjöodjuret:-)) och sedan tillbaka till Edinburgh. Då ska vi bo i en gammal kyrka där jag bodde i cirka en och en halv månad när jag var där sist. Högt i tak och iskalla golv:-) Sista natten bor vi i Glasgow. Min vana trogen har jag redan packat allt!:-) Hoppas på att underbara butiken La Senza ska finnas kvar! Ikväll ska jag syssla med aktiviteter av helt andra slag, hundträning på schemat. Hoppas bara det är lite varmare än sist, annars blir det rätt obekvämt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...