För att fira min födelsedag (lite i efterskott) så vankades det partaj här tidigare i höstas. Temat var ”pretty in pink” (måste få utlopp för mina prinsessdrömmar nu när jag lever med mina två grabbar, haha) vilket mina fina gäster tog fasta på och klädde sig därefter oavsett kön:-) Dukningen, dekorationer och drinkar gick naturligtvis också i rosa. Vi hade fantastiskt tur med vädret då det regnade som tusan dagarna innan och dessutom utlovades regn även under lördagen men otroligt nog var det riktigt fint väder och det passade ju kanon att ha en fest på altanen! Vi åt och drack, körde femkamp och umgicks till långt in på natten, så himla härligt att få fira med mina underbara vänner, vissa kom långväga dessutom. Stort tack till alla!!

Min syster hade gjort supergoda rosa cupcakes!


Självklart måste man äta rosa godis på rosa fest:-)

Fick rosa blommor!

…Och jättefina presenter varav några givetvis var rosa!:-)


Och såklart var Maxen på plats, han vaknade till riktigt ordentligt efter midnatt och var på partyhumör! Två andra bebisar var också där, tänk vilken babyboom vi haft i bekantskapskretsen det senaste året.