måndag 13 juni 2011

Mini-växthus



Jag har länge sneglat på alla små växthus jag sett, men inget har känts helt hundra. Förrän idag då vi letade efter en present och kikade i en inredningsbutik på Frölunda torg och jag såg det här vita. Det kändes klockrent och min sambo hade inget att invända så det fick följa med oss hem.

Jag tror inte att det ska få stå kvar i fönstret, men det är svårt att hitta bra platser till det som är lite ömtåligt eftersom vi har små ivriga barnhänder här som vill känna på allt:-) Som ni kanske märkt har jag fått dille på tygrosor. Ja den där lilla krukan med små rosa rosor är ju äkta förstås, men den stora vita har hängt med länge och nu hittade jag det perfekta stället för den. Jag gillar upplägget med de fina i tyg. De passar till mycket och gör verkligen den där extra detaljen! Så nu känner jag mig så nöjd. Ni som hängt med länge kanske minns när vi bodde i huset och det kom så mycket snö att taket på det stora växthuset i trädgården ramlade in. Det var ingen höjdare, jag tror att den här storleken passar mig mycket bättre:-)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...