tisdag 18 oktober 2011

Well, hellooo Kitty!! (Julklappstips!)



Okej, julklappstips ville ni ha så det får bli en egen kategori här på bloggen så att det är lätt att hitta. Här kommer ett som jag tänker mig passar bäst till den lilla tjejen/killen som älskar Hello Kitty. Ett rätt stort gäng därute med andra ord!:) Style & funstuff säljer just nu dessa Hello Kitty- formar i silikon för 99 kronor. De kan användas till att baka fina muffins med, men också till annat som att greja med gips eller andra roliga grejer. Jag tyckte själv att de såg riktigt lockande ut och då kan jag nog inte påstå mig vara något större fan av den lilla katten:-) Här hittar ni formarna.

1 kommentar:

  1. Å vilka underbara! Dom skulle Ida verkligen älska! Ska kolla in sidan!
    Hoppas ni har det bra! Levererade en dator till din man imorse och bad honom hälsa.
    Ses gärna nästa helg om du har tid och lust! Kram Ullis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...