torsdag 12 januari 2012

Non je ne regrette rien!



Den redan i förväg rätt hypade tavlan med trycket "Non je ne regrette rien" finns nu att beställa via Mokkasin. Varför inte? Kanske blir det en självuppfyllande profetia om man tar in den i hemmet. Så vill jag också leva. Allra snyggast är dock den vita varianten!

Vi har ätit pannkakor med sylt, städat inför morgondagen och så har jag tagit nattningen och som vanligt somnat. Vi ska egentligen ta varannan kväll men eftersom lillemannen är så extremt mammig just nu så funkar inte det så bra. Pappan försökte med alla knep men när Max vet att jag sitter kvar i soffan så går det verkligen inte. Han gallskriker så att grannarna säkerligen funderar på att ringa barnombudsmannen. Jag som hade värmt vetevärmaren Hugo och gosat ihop mig under fleecefilten tillsammans med gänget i Big bang theory. Nu blev det kramstund med sonen och en timmes slumrande innan sambon väckte mig. Men det funkade ju det med. Det är stort att vara någons trygghet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...