tisdag 13 januari 2015

Zzzz......


Det märks tydligt att vi är på andra sidan nyår nu, tidningarna som landar i lådan är ljusare och istället för julens röda är det snarare vintervitt i fokus.
Hej tisdag! Vi har fortfarande ingen snö, men igår kväll började det lite överraskande åska! Dessutom haglade det, vilket genast gjorde att det blev lite ljusare. Nu på morgonen var tyvärr gräset grönt igen och himlen grå.

Gårdagen spenderades på Sahlgrenska. En dag om året träffar jag hela neuroteamet på en gång, eller snarare i en följd, och då görs också funktionsbeskrivningar. Dessutom läggs planen för året upp; en magnetröntgen av hjärnan, en neurofysiologisk undersökning, samt minnesutredningen ska ske framöver. I slutet av dagen på SU, alltså efter alla tester, så tas alltid Ekg samt blodprover innan jag släpps hem och vid det laget brukar jag mest ligga där och gäspa, så också igår. Känner mig alltså lagom manglad idag.... Jag har genom åren lärt mig att när det är den där dagen så är jag helt färdig efteråt. Det blev till att åka hem, stoppa i mig medicin och sen sooova! Så det var min gårdag, det. 

Idag är zoombiekänslan rätt påtaglig, men gör mitt bästa att hålla mig vaken:) Ha en fin tisdag vänner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...