söndag 8 september 2013

Ljust och fräscht i Vasastan

Bild: Stadshem.
Nu när vi är på bostadsjakt så blir det plötsligt än mer intressant att se  hur andra inrett sina hem och hur det är stylat inför fotografering. Vi har ju redan för ett år sedan haft en fotograf här, men jag får medge att jag inte var helt nöjd med bilderna (Några av dem ser ni här) . Givetvis var de "tekniskt" hur snygga som helst, men rent estetiskt saknar jag en del. När jag själv kikar runt på olika boenden så dras jag mot dem som lyckats få till en personlig touch, som i den här lägenheten i Vasastan, Göteborg. Helt magisk! Den är inte så stor, 45 m2, men man har verkligen förvaltat utrymmet väl.

 
Bilder: Stadshem


Det är Stadshem som säljer den här ljuvliga bostaden, underbart ögongodis! Fler bilder finner ni på deras sida.

7 kommentarer:

  1. Fantastiskt fint. Och visst är det kul att surfa runt, de lite "flådigare" mäklarnas hemsidor är ju ett av de bästa ställena för inspiration :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen riktigt fint och inspirerande. Bor man litet gäller det att ta tillvara på utrymmet med bra förvaring och ordning och reda så att det ändå känns luftigt och stort. Kram.

    SvaraRadera
  3. Ser helt ljuvligt ut. När vi blir rika och berömda ska vi äga en sådan lägenhet i göteborg, en shopping och stadslivs lägenhet, En lägenhet vi ska använda på helgerna och på sommaren när vi vill känna av stadens puls.

    Huset på landet kommer vi alltid ha kvar men det hade varit skönt att ha ett krypin i en storstad;)

    En vacker dag när vi blir rika och berömda;)

    Önskar dig en ljuvlig dag
    KRam
    Annie

    SvaraRadera
  4. Ja, jäklar i min låda vilken lägenhet!! Jag kan inte sluta titta på Hemnet, trots att vi aldrig mer vill flytta. :-)
    Kram hoppas du mår bra!

    SvaraRadera
  5. En liten lägenhet till mig ser jag ;)
    Tror jag behöver något eget så jag får vara ensam och slippa allt tjat här hemma ;)
    Ledig idag och just nu är jag på pisshumör efter att ha tvättat fönster. Hur jäkla svårt kan det vara egentligen?
    Jag lyckas alltid att få dem randiga fast jag tror jag är noggrann. UCSH FY :(
    Ska nog ta och gå ut på prommis för att slappna av lite :) MÅNGA KRAMAR ANNA

    SvaraRadera
  6. Ibland surfar jag runt på hemnet bara för att!!! Kolla inspiration, ja färger möbler, badrum mm mm mm
    Kul är det!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Jösses så fint! Spännande att följa ert bostadsletande, håller tummar och tår för att ni hittar det ni söker snart. Det är ju väldigt hemtrevligt där ni bor nu, men jag förstår att det blir trångt, särskilt när Max blir äldre och vill ha mer plats.

    Och tack för din underbara hälsning hos mig! Jag håller med dig helt och hållet, tänk så fint det skulle vara!

    Många kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...