onsdag 22 februari 2012

Leilas General Store


Bild lånad från hemsidan

Lite här och där kan man läsa om förväntningarna inför att Leila Lindholm strax öppnar butik på nätet. Leilas General Store slår upp portarna i mitten på mars och på hennes hemsida kan man läsa om konceptet;

"Här kommer du att kunna köpa Leilas vackra prylar för köket, som bland annat har synts mycket i hennes senaste bok Hello cupcake!

Det finns mängder av pastellfärgade emaljprodukter, vackra kökshanddukar, förkläden och andra textilier.

Du kan också köpa fantastiska prylar till barnkalaset och handla ur Leilas egna, handplockade vintagekollektion."


Jag har lärt mig att Leilas recept inte alltid passar min smak då hon är mycket mer förtjust i mörk choklad än vad jag är, men hey vad jag också skulle vilja ha det sådär pastelligt och prickigt som hon verkar ha. Gissar att det är fler än jag som kommer att klicka sig in där när butiken öppnat?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...