fredag 10 februari 2012

Tax-feber

Taxen Pierre designad av Lisa Bengtsson



En riktig dretdag idag. Förutom ett möte på morgonen så har jag sovit större delen av dagen. Det stillade sig lyckligtvis lite lagom tills resten av lilla familjen kom hem från dagis och jobb. Nu har vi en lugn fredagskväll. Inte mycket glitter och glamour. Peter och Max leker med lillemannens leksaker (just nu är det en av bilarna som får extra uppmärksamhet) och lite då och då kommer Max hit och säger "mamamamama" och så får jag en puss och en klapp på kinden innan han fortsätter att leka. Snart ska han skypa med mormor och morfar. Vi provade några gånger i höstas men då var han lite för liten för att riktigt uppfatta att det var mormor på datorskärmen. Det ska bli spännande att se hur han reagerar denna gång.


Själv nätshoppar jag en aning. Jag har inte köpt nyaste numret av MAMA än men inne hos Sofias glossip fann jag en rabattkod som ger 20 % på inredas sortiment. Även jag klickade hem ett par Lisa Bengtsson-taxar. Taxar har alltid varit lite speciella i vår familj då morfar födde upp sådana. Nu dog han när jag var ganska liten men mamma och mormor har ju berättat många historier om familjens taxar. Så genast när jag såg dessa prints visste jag att ett par stycken skulle hitta hit någon gång. Vilket alltså blev nu. Vill ni också shoppa så använd koden mama12 för rabatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...