måndag 12 mars 2012

Duka upp London


Bild lånad: Leilas blogg.

Idag klockan 15.00 öppnar Leilas General Store! Och av de bilder som synts så är det klart värt att "klocka in" tiden:=) Jag menar; ni ser ju bilden ovan! Jag ser mig som en "hobby-anglofil" , längtar ständigt dit och drömmer om att kunna bo i Storbritannien igen någon dag. Så gissa om jag gillar idén om att ordna kalas med London-tema!:) Jag är också mycket nyfiken på att se resten av sortimentet, jag misstänker att mycket av det är i min smak. Det har hintats om pasteller och vackra fat bland annat och sånt har jag ju aldrig tackat nej till... Jag är också mycket nyfiken på vad priserna kommer att ligga på för nivå samt vad frakten kommer att kosta, det är nämligen ganska avgörande för mig när jag handlar på nätet. Spännande värre alltså! Klicka HÄR för att komma till butiken.
Update: Tydligen så blev anstormningen för stor och servern kraschade nästan direkt efter öppning enligt Leila via Facebook...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...