onsdag 21 mars 2012

Inspiration: barnkalas



Vintage airplane- tema. Bilder lånade från Hostess with the mostess.


Jag fick hoppa fotokursen ikväll då Peter behövde jobba över. Det gjorde inte så mycket eftersom jag känner mig trött och seg efter rehaben och dessutom skulle jag behöva baka inför kalasen. Lite nervös är jag då bara ett av förväntade två paket med bland annat muffinsformar och sugrör har anlänt ännu... Från början hade jag massor av idéer men jag märker ju att orken inte är på topp så jag funderar på om jag ska satsa på en del färdigköpt istället? Än så länge är ju Max för liten för att ha några direkta önskemål och då kan man ju "fuska" lite. Men samtidigt så gillar jag ju det där med att gå "all in" när det kommer till kalas!
Jag har aldrig närt några direkta drömmar om att bo i USA, men en sak älskar jag med deras kultur och det är temafesterna. Det verkar liksom inte finnas några gränser för vissa. Och jag_är_så_avundsjuk! Hostess with the mostess är sajten för alla som söker inspiration på partyfronten och mest gillar jag barnkalasen men egentligen så är allting helt fantastiskt! Och lite galet!:-) In och kika med er!

Alice i underlandet-tema



Eller varför inte lego....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...