onsdag 15 maj 2013

Chilli & när man fyndar en brevpress...


Chilli finns på en del orter i landet, många av er har säkert varit där eller i alla fall hört talas om kedjan? Jag hade närapå glömt av att den fanns, men så passerade vi butiken på Backaplan och jag kunde såklart inte låta bli att gå in. Killarna var inte lika roade utan tittade på annat, så jag kunde i lugn och ro kika runt...

Det finns en hel del som är rena krimskramset, men minst lika mycket som är jättefint. Det är otroligt mycket grejer överallt men det känns inte jobbigt på det sättet som det kan göra i andra butiker. Jag älskar hur de satsar på att låta färger vara tillsammans och att de bygger upp små teman i de olika rummen.  Telefonboxarna ni ser på en av bilderna är egentligen vinställ, men jag skulle lugnt kunna ha ett sådant helt tomt bara för att det är sådan "känsla" på dem:) Nu köpte vi det mesta till balkongen redan inför förra sommaren men annars hade jag absolut återvänt dit för det. Tips för er som ska inreda uteplatserna alltså, ta en titt hos Chilli.

 Jag kunde inte motstå den här brevpressen. Priset på lappen var 99 kronor, jag betalade fem... Gissa om jag kände mig nöjd. Superfyndet för dagen alltså!:)

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker brevpress. Jag måste kolla om Chilli har i Sundsvall för sonen har önskat sig kuddar och plädar med amerikanskt stuk. Har tipsat honom om att Jysk har något liknande också.

    SvaraRadera
  2. Tyvärr verkar inte Chilli finnas i S-vall, det finns en lista på hemsidan. Men kanske du kan köpa med dig om du ska dit?:) Ja jysk har ju bra priser också!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...