torsdag 30 maj 2013

Therese Sennerholt för Glossybox

Jag har nu prenumererat ganska länge (ja nåt år i alla fall) på Glossybox och tja, varit sådär halvnöjd kan man säga. Det är ganska sällan jag faktiskt köpt någon produkt efter att jag fått testa den i boxen men visst kan det vara roligt att prova nya märken som jag inte hört talas om eller kommit mig för att handla själv. De senaste boxarna har dock varit tveksamma, trasiga produkter, saknade produkter och en brun-utan-sol som jag som är asiat har exakt noll användning av.  Det kan också vara väldigt märkliga färger, minns till exempel ett tillfälle då hälften av alla mottagare fick grönt läppstift!

Oftast landar det jag inte vill ha hos syrran (ja kanske inte de med konstigast färg på då), sedan är jag med i en köp/sälj/byt-grupp på nätet också. Dock har jag inte tyckt det varit värt jobbet att försöka byta/sälja eftersom månadskostnaden är såpass låg, De vackra rosa boxarna sparar jag och hoppas kunna ha framme när vi bor större, de är underbara. Ett par av dem gav jag också bort i julas då Gothia Towers och Räddningsmissionen hade sin årliga insamling till barn och ungdomar som kanske inte får så mycket till jul. Ett fantastiskt initiativ som jag önskar att många kommuner tar efter! Då passade de söta boxarna bra att fylla med olika produkter, inlägget ser ni här: "Att försöka göra något för andra..."

I juniboxen har det utlovats att produkterna kommer att vara något alldeles extra, men jag är redan nöjd oavsett om boxen så är tom eftersom det är duktiga Therese Sennerholt som designat den!! Lycka! Som ni vet har jag några av hennes alster här hemma, dock i miniformat. Längtar redan och den hamnar definitivt på hedersplats!:) 


Är du också prenumerant på Glossybox?

4 kommentarer:

  1. Snygg box och jättefin att ha framme! Jag är inte prenumerant, är en sådan där halvtråkig som gärna vill klämma och känna i butik, fast oftast köper samma i alla fall. Gammalt beprövat... :)

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Egentligen så är jag ju lite likadan, jag håller mig till samma märken mest hela tiden. Men så är det nåt extra lyxigt med att få hem en fin rosa ask varje månad. Ibland tror jag att det mest är boxarna som tilltalar mig:) Kram tillbaka!

      Radera
  2. Jag prenumererar också och var en av dem som fick det gröna läppglanset :) Har sparat det, det kan ju komma väl till pass på nån maskerad i framtiden!
    Annars är jag som du, väldigt förtjust i boxarna. Har dem att förvara presentsnören och sånt i. Och Elis tvättlappar :)
    Är oftast nöjd, men ibland får man riktigt trista saker, som duschcreme från Apoteket och sånt... De verkar dock ha ett sjätte sinne för vad som är slut i mitt badrumsskåp. Behöver jag mascara så kommer det en mascara den månaden. Samma sak med rouge, handkräm och några andra saker. Lite kul!
    Kram kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jaså så de tyckte att grön var din färg alltså:) Ja ibland funderar man:) Just när de skickar ut illrosa läppstift som jag har fått flera stycken känns det lite trist, ser ut som om jag ägnar mig åt att sälja nattliga aktiviteter med de läpparna. Då känner jag mig osäker, men så kommer det lite body shop eller som den där fuktmasken Etre belle eller nåt sånt som jag blev jätteförtjust i och jag är på´t igen.

      Dock extremt sällan som jag fått ngn produkt som jag verkligen går och köper sedan. Vad lustigt att de "har koll" på ditt badrumsskåp ja:) Kramar

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...