tisdag 1 april 2014

Påskägg med Mumintrollen

Bilden lånad: Cervera Kristianstads facebook.

Under veckan som gick så var jag på Frölunda torg en sväng, passade på att kika på något att ha i fiskdammspåsarna bland annat. Frölunda torg är ett stooort köpcentrum som inte helt otippat ligger i Frölunda (Göteborg), så den som är här i krokarna på besök och vill shoppa kan gärna ta sig dit. Missa då inte Iems och Haga hem som är mina inredningsfavoriter där.

I varje fall så hann jag med en "in-och-vända"- tur på Cervera och där såg jag dessa fina påskägg. Ett med muminföräldrarna och ett med Lilla My med flera. 99 kronor stycket och jag ångrar att jag inte köpte ett på stört för nu måste jag försöka uppsöka en Cerverabutik snart igen. Fast säg inget till min sambo är ni snälla, eftersom jag har dille på just påskägg så tycker han att det är onödigt med ännu fler...:) Men visst är de söta?:) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...