torsdag 10 november 2011

Black is the colour!



Bilder: Alvhem mäkleri.

Jag har gått omkring ett tag och varit så sugen på att måla med griffelfärg. Jag har redan "spottat" en plats på en vägg där det skulle bli bra, och dessutom halvt övertalat min personlige handyman att det är en kanonidé. Och när jag fick syn på bilderna ovan inne hos Trendenser så är jag än mer övertygad! Det är "naturligtvis" Alvhem mäkleri som säljer just dessa lägenheter, där kan man titta i evigheter för de både stylar och säljer och vill man så finns det rätt mycket inspiration att hämta där.

Inredning är verkligen urkul, för oavsett budget så kan man förändra hela miljön med lite nytt tänk. Vår lya är inte stor men den ser helt annorlunda ut nu än vad den gjorde för ett år sedan då de förra ägarna (ett par i vår ålder) bodde här. Möbleringen är annorlunda, vi har målat och tapetserat och givetvis satt vår egen prägel på lägenheten. Jag älskar att man med sin fantasi kan göra om ett rum helt och att det inte måste kosta mycket alls. Gillar ni att inreda hemma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...