måndag 16 juni 2014

Åter i vardagen


Tillbaka i vardagen igen, med blandade känslor. De tre senaste veckorna har varit helt otroliga och gett mig en riktigt boost. Det var nästan lite tungt imorse när jag vaknade och insåg att jag inte har ett träningsschema att följa. Så snabbt man faller in i en vana:)

 Samtidigt händer det mycket här också, med midsommar coming up, födelsedagar och om bara några veckor får vi ju nycklarna till huset också. Jag åkte dessutom på en allergiattack (säger man så?) sista veckan, med kliande illröda ögon och en rinnande näsa så jag har varit trött och seg i kroppen och då har det varit extra skönt att få landa hemma igen. Lite märkligt då jag aldrig någonsin haft liknande allergi (det var vårdcentralen som satte "diagnosen"), men tydligen så är det höga halter av pollen just nu så kanske är det en förklaring? Stackars de som lider av det här varje år!

Jag har inte haft många stunder över till något annat än rehabiliteringen (och att titta på nya säsongen av Orange is the new black som Netflix släppt, shit vad bra den är!) men nu roar jag mig med att läsa ikapp inredningsbloggar och insupa inspiration. Lite shopping har jag faktiskt hunnit med dessa veckor, med betoning på lite dock. Men jag hittade en butik inne i den lilla byn som sålde ut sitt sortiment och där gjorde jag några fynd. De avlånga faten med skålar köpte jag här på hemmaplan, jag har spanat på dem under våren och nu när det var rea så slog jag till på ett litet gäng. Perfekta till frukost eller fika och märket är Ib Laursen. Likadana Fat finns här och skålar här för den som är intresserad. Fin måndag på er!

1 kommentar:

  1. Visst är det en riktig omställning att komma hem efter en lång rehab! Glad att du känner att den gett dig något. :) Jag är nyfiken på var du varit? Du får gärna skicka ett mail när du orkar eller hinner. Hoppas ni får en riktigt go midsommar nu. Kram!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...