onsdag 18 juni 2014

Göteborg under grytan - Men at work


 En av mina favoritbloggare; Weronica på Living by W, visade häromveckan upp sitt nyinköpta underlägg och jag blev helt såld! Det kommer  från Men at Work och det finns både för Göteborg och Stockholm. Jättesnyggt! Och jag som längtar efter att få flytta in i nya köket (vi har ekkök nu och kommer ha ett vitt sedan) kände genast att jag ville härma. 

Igår var jag ändå inne i stan och lunchade med min fina vän Anna och då passade jag på att kika in på Artilleriet, men där meddelade man att det blivit så poppis att det tagit slut redan första veckan minsann! Det kommer in en andra leverans framöver så jag lade en liten handpenning för att få reservera ett, ett tips till er om ni är intresserade alltså.

2 kommentarer:

  1. Ja ett sådant underlägg skulle man ha, ja ett Göteborg såklart :-)
    Hoppas att du har haft det bra på rehab :-)
    Så spännade att få nycklarna snart förstår att du längtar och det är svårt att inte köpa på sig något och du som alltid hittar det där lilla extra tycker jag!!

    Man kan faktiskt få pollen senare i livet, jag har haft det sen jag var liten och det är faktiskt ett rent helvete visar dagar!

    Må så gott
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...