onsdag 11 mars 2015

Finaste barnrumsmattan!


Nursery Rugs, Rugs for Nursery, Cloud Nursery Decor, Cloud Rug, Cloud Decor, Playroom Decor, Playroom Rug, Kids Room Decor, Teen Room Decor


Kan inte annat än att älska denna fina matta! Finns att köpa via Etsy. Jag är av någon oklar anledning helt inne på moln och regndroppar nu, och jag har en del idéer om sådant jag vill göra på det temat. Max rum är tyvärr inte stort, skulle behöva ha en hel samling kids för att kunna förverkliga allt:) Just nu väntar jag på att Kappahl ska släppa sin inredningskollektion, för den ser superfin ut på bilderna. Har rensat i barnkammaren och planerar att köpa ett par askar därifrån att ha lite smått och gott i.

Snart är det för övrigt den lille mannens födelsedag, och här väntas det ivrigt. Är det någon som sitter på braiga femårspresentsförslag så tipsa gärna:) Han är väldigt inne på att läsa och lära sig bokstäver, och han älskar kartor och länder. Funderade på en sån där fin mjuk världskarta från Oscar & Ellen, men vi har tyvärr ingen bra plats för den... Alla förslag mottages tacksamt:)

2 kommentarer:

  1. Fin mata till barnrum. Mina söner höll mest på med Lego i den där åldern men det är länge sen nu ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Alice fick 100 bitars pussel och klarar det nästan helt själv. Även ett bra spel "mitt första frågespel". Finns många bra spel ute på marknaden just nu. Kompisens son fick Alfapet. Ett för barn som inte kan läsa och ett för de som precis lärt sig. Kan det vara något till den lille mannen??
    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...