torsdag 26 februari 2015

Dear Grandma

Jag har varit galet sugen på en pinnsoffa som den ovan ända sedan vi besökte bekanta som inrett så snyggt med en sån. Jag har ju min fina kökssoffa som jag ärvt och som jag älskar, men ändå... Lite då och då kollar jag på blocket OM det skulle komma upp nåt fynd:)

Såg i nyaste Lantliv att dessa posters från Brusewitz Design finns att köpa. Jag har kikat in hos dem tidigare, men nu var jag tvungen att klicka mig in igen. Är det månne dessa finingar (tänker på de två mindre) som ska få pryda vår sovrumsvägg? Satsar på lite sådär äldre klassisk känsla à la Carl Larsson (det gäller att lägga ribban högt *S*). Det är systrarna Brusewitz gammelfarmor som skissat fram mönstret och därför heter kollektionen något så vackert som "Dear Grandma".

Skolan tar fortfarande upp precis all vaken tid nu, jag vill hinna så långt som möjligt innan några efterlängtade dagar i snön tar vid. Minns inte när jag kände mig så pressad sist? Fast produktiv också, ord vägs på våg och fakta och statistik granskas om igen...  Och i bakgrunden har jag givetvis på tv:n och skidtävlingarna i Falun, så bra det går nu för svenskarna! Mina föräldrar var där och tittade i helgen och det var visst en fantastisk stämning.

2 kommentarer:

  1. Älskar pinnsoffor, skulle vilja ha en svart hemma hos oss! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Superfina!!!

    Bra jobbat med skolan. Stort lycka till!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...