tisdag 17 februari 2015

Underbart söta barnrumslampor


Barnrum är nog det absolut roligaste att inreda. Det finns så otroligt mycket fint, både sådant som kostar en slant och sådant man kan tillverka själv med det som finns hemma. Bara fantasin sätter gränser. 

Hos oss funkar det så att M. behöver få ha en lampa tänd om nätterna ifall han vaknar, och kaninlampan med sitt mysiga dova ljus fyller den funktionen perfekt. Häromdagen ramlade jag över en sådan fin nätbutik som säljer just barnlampor och jag blev omedelbart förälskad. Lille Prinsen är en sån fin saga, och miffy på molnet, för att inte tala om elefanten, och...:) Ja allt föll mig i smaken helt enkelt:) Här hittar ni butiken.

1 kommentar:

  1. Vilka supersöta lampor! Förstår att de är kul att inreda barnrum. Det har jag aldrig gjort.

    Kram Malin
    ps Apropå andetag, intressant tanke, och då tänkte jag genast att men då kan det ju inte vara bra att träna hehe! Jag har ju precis börjat träna och det tar ju fortfarande emot - fniss fniss!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...