söndag 26 augusti 2012

Doft av Lavender

Jag blev glad när jag såg det här tyget, Panduro har så mycket fin textil!

Ordningen är återställd; mormorn har rest hem och pappan återvänt så nu är det som vanligt här. Helgen har varit bra, förutom bloggträff så har jag hunnit med IKEA och en liten shoppingrunda inne i stan i fredags. Eftersom mamma var här så kom också min syster örbi för att umgås och vi såg hyrfilm (svenska filmen Livstid - inte alls så bra som boken tyvärr) och hon stannade sedan över natten. Idag har jag varit dålig och inte orkat så mycket, men det var det värt efter en rolig helg:)

Lite stillsamt pyssel har jag hunnit med i alla fall, fick passa på då jag genom mamma hade tillgång till en symaskin:-) Jag fick en fin blomgrupp av Kia när hon var på besök och i den fanns bland annat Lavendel. Sedan fann jag en bit tyg i Panduros reakorg och det blev så bra att göra doftpåsar av. Perfekta att ha i underklädeslådan eller i rummet för att sprida god doft! Den första får Kia som tack för blomman, återvinning är väl alltid rätt:-) Lavendel är en sådan härlig växt som man kan använda till allt från bakning till badsalt så den är ju underbar att både få och ge bort!


I



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...