fredag 10 augusti 2012

Soffbordet


En skymt av nya soffbordet. Det blev verkligen skillnad, plötsligt känns det som om rummet växt flera kvadrat:) Jag tycker dessutom om det runda bordet i förhållande till den "fyrkantiga" soffan, det blir alltid snyggast med kontraster där anser jag. En soffa med rundare former passar bra ihop med ett kantigare bord. Ja, tänk att det kan göra sådan skillnad att byta ut en enda möbel!

Jag har just spenderat några timmar med att plöja Mad Men säsong 4. Jag älskar serien men missar tyvärr ofta avsnitten så jag har helt enkelt fått skaffa mig dvd:erna för att få grepp om vad som händer. Hann dock inte med att se fyran innan del fem gick på tv i våras men det funkar ju ändå:) Jag är verkligen helt fast! Fast jag måste ju säga att 60-talet nog ändå gör sig bäst på film, det där med jämlikhet mellan kön eller raser var ju inte precis prioriterat då. Kanske inte alltid idag heller tyvärr, men visst har det gått framåt på 50 år...

1 kommentar:

  1. Åh, jag är helt kär i ditt soffbord! Vart har du köpt det någonstans? :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...