tisdag 28 januari 2014

Blondinbellas bostad


Ja jag erkänner villigt att jag älskar att kika in i kändisarnas bostäder. Inte bokstavligt då är det väl bäst jag tillägger, så ingen tror att jag står och glor in i folks fönster:-) Men i tidningarna, eller som nu, när det ska säljas och därför visas upp. Här är det nyblivna mamman Isabella Löwengrip a.k.a. Blondinbella, som med sin lilla familj ska flytta vidare. 

Lägenheten de lämnar ligger på Sankt Eriksgatan i huvudstaden och med sina 74 m2 så kostar den cirkus fem miljoner. Det är byrån Eklund Stockholm New York som säljer. Nu vet jag ju inte hur stylad den är inför försäljningen, men jag tycker att den är jättefin med sina ljusa toner och trägolv. Dock hade jag nog trott att den skulle vara ännu mer fixad, heltäckningsmattor, lyxsäng, ja "vräkigare" helt enkelt. Vilka fördomar man har ändå:)  Superkul att se var det i alla fall!

För fler bilder klicka här.

4 kommentarer:

  1. Ja den är läcker. Men oj, vilket pris för en så liten lägenhet. Tänk vad läget spelar in.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Visst tror man att alla kändisar är stormrika och bor flådigt ;) men wow priset var rejält ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Jag älskar gamla hus och lägenheter - charmen de bär med sig. Men tyckte inte alls att det här var något speciellt.

    SvaraRadera
  4. Visst är det kul att "titta in" till andra, för att få tips och ideér

    kram Kajsa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...