tisdag 7 januari 2014

Obsession!


Bildkälla

Det är lite spännande att se hur vissa saker sprider sig i bloggarna. jag tänker då främst på inredning av olika slag. jag är inte annorlunda jag, det händer inte sällan att jag inspireras av det jag ser på bilderna. Ibland kan jag tycka någonting är helt ointressant men så ser jag hur det är stylat och plötsligt är det i mina ögon riktigt snyggt. För något år sedan eller så var det David Ehrenstråhles city- guides som det suktades efter, nu är det printsen från Sealoe som börjat synas lite här och var, bland annat hos Starwoman, Therez, och House of Adela. Säkert kommer de att synas ännu mer i bloggvärlden framöver, det tvivlar jag inte på. Fler prints hittar ni på hemsidan.

2 kommentarer:

  1. Lite så är jag också. Jag kan till och med tycka att något är riktigt fult först, kläder eller inredning, för att sedan se till lite överallt, bli inspirerad och tillslut tycka om det riktigt mycket :) Kram.

    SvaraRadera
  2. Snygga prints! Visst blir man påverkad av allt som visas och till slut vill man ha :P (Vill gärna ha väskan oxå hihi... ) KRAMIS

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...