måndag 13 januari 2014

Greengate vår 2014

Bilder: Butik Älva
Den här vackra tekoppen överraskade stort, en härlig nyhet från Greengate! Deras vårkollektion bjuder annars inte på så oväntade färger och former utan är i mångt och mycket det som brukar utmärka Greengate; prickar och blommor och porslin blandat med burkar och handdukar.

Nu är det stopp på shoppandet här hemma, köksskåpen rymmer inte mer, men jag vet att svärmor gillar Greengate massor så det är alltid bra att ha lite koll inför kommande presentköp. Jag är lite kluven, de har mycket fint, men det får vara lagom av allt så att det inte bara ser rörigt ut ihop. Av det som kommer nu är den blåprickiga koppen min favorit. Det övriga är väl okej, men inte så att jag längtar efter att få se det live. Jag är också sådan att jag kommer på långt efter att en viss produkt slutar säljas att jag faktiskt gillade den. Innan jul fick jag för mig att jag prompt skulle ha en särskild serie med lattemuggar från Greengate och fick ringa runt och kolla om jag kunde finna den. Men skam den som ger sig, nu har vi dem:) Vill ni ser mer av sortimentet som kommer så kika in hos Butik Älva.


 

Vad tycker du? Hiss eller diss för Greengates nya kollektion?

1 kommentar:

  1. Den översta koppen var fantastisk, men jag är mer för äldre porslin fortfarande!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...