fredag 26 september 2014

Holmegaard


Att danskarna är grymma på design är ju inget nytt, och just nu har jag span på Holmegaards fina produkter, skapade av Maria Berntson, som är en blandning mellan glas och läder. Jag ser framför mig hur snyggt det skulle vara i sällskapsrummet nu under den mörka hösten. Om ni frågar min man så skulle han säga att vi behöver ett dubbelt så stort hus att bo i med alla mina idéer. Det är bara september och jag har visst redan en lång lista till tomten i år! Men att önska kostar ju ingenting, så jag fortsätter väl att drömma:)

2 kommentarer:

  1. Wow så fint! Danskarna är onekligen bra på desgin!

    SvaraRadera
  2. Ja danska kan dom! Dom lyckas även med choklad wienerbröd hehe.. gott gott!
    Klart att man ska drömma! Jag tror också att det är dags med en list atill tomten snart för sen när jag önskar mig något så har jag typ glömt vad jag spanat in...

    Hoppas allt är bra i huset

    Kramar Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...