fredag 3 oktober 2014

Fynda fin konst, och ett par reor att spana in


Tokduktiga illustratören Pernilla Giorgi, som har sin bas här i Göteborg, har rea på en del av sina alster, och priserna är bättre än bra! Jag hade lätt kunna tänka mig ungefär allihop:-) Katterna och "a cup of tea" är mina favoriter, så fina. Löp och köp som man säger i bloggosfären, här hittar ni hennes shop. Tipstack till Martina.

Jag vill också passa på att tipsa om att nätbutiken AgnesAmelia har nylansering och därför ger 25 % på sitt sortiment. Jag brukar handla Maison Belle där och är nöjd med deras service. Koden är Nybutikoch gäller fram till och med den 5/10.

Även Theyouway har ett erbjudande värt att lyfta fram; alla doftljus, inklusive de populära Vouluspa, är nedsatta med 20 %, och dessutom är det fri frakt där just nu. 

Ses snart igen! 




 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...