söndag 2 november 2014

Vackert på Söder

Bild: Sköna Hem

Den här bilden är en sådan jag går igång på. Den kommer från ett hemma-hos-reportage med Ingela Olsson, en skådespelare som jag tycker verkar vara mycket sympatisk. Hon bor med sin familj i en lya på 115 kvadrat på Söder i Stockholm. Tyvärr får man inte se så mycket mer bilder, resterande ser ni här, men jag blir väldigt nyfiken på resten av våningen. De stora fönstren är ju rena drömmen, och jag älskar blandningen av starka accentfärger och ljus bas och det är inte svårt att tänka sig att man sitter rätt skönt i den soffan... Gillar också att det inte är perfekt städat utan mer här-bor-det-människor-som-lever-ett-aktivt-liv, även om jag såklart fattar att det ligger noggrann styling bakom. Men känslan, vänner, KÄNSLAN!:)



5 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...