tisdag 17 december 2013

Julklappssäckar och rimstuga


Att det finns julstrumpor med namn på är ju rätt bekant vid det här laget, men visste ni att det även finns personliga julklappsäckar för både människor och djur? Alltså, hur fina på en skala?:) Kul idé, helt klart. Dessa och fler säckar hittar ni hos Not on the high street.

Jag har varit lite off här på bloggen vilket genast märks på besöksstatistiken tyvärr. Men å andra sidan ska bloggen vara ett roligt göra och inte ett måste så då blir det lite oinspirerat ibland. Istället har jag köpt de sista julklapparna *yey, vi är klara!* , råkat kära ner mig i några av klapparna och behövt köpa nya till den som skulle fått dem från början ( ja, jag erkänner, jag är hopplös...), slagit in några av presenterna och gett mig in i varenda rimduell jag hittat. Ja alltså, jag rimmar helt klart hellre än bra, men det är faktiskt himlans kul att försöka klura ut något som passar till paketen. Så när jag hittat någon tävling här på nätet där man ska rimma till produkten man kan vinna har jag genast hoppat in. Jag skulle så hemskt gärna vilja att vi alla rimmade till julklapparna i familjen/släkten, men så länge det bara är jag som tycker det så känns det  faktiskt lite poänglöst.

Rimmar du till dina klappar? Kanske skulle vi hjälpas åt och ha rimstuga här på bloggen? Den som vill berättar vad som ska ges bort och så får alla som är sugna komma på rim. Förslagen lägger jag sedan upp på bloggen ifall det är flera som ska ge bort något liknande. Är ni med?;)

3 kommentarer:

  1. Superfina, verkligen. Och första bilden, hur sött placeringskort var inte det. Rimmandet brukar det bli sådär med. Försöker ibland men brukar mest bli panikrim som är riktigt dåliga :)

    SvaraRadera
  2. Hos oss rimmas det tyvärr inte. Jag är glad om jag hinner slå in paketen. Tjejerna har redan roffsat åt sig allt jag köpte i Florida så jag har liksom fått börja om igen. Fast nu blir det inte mångaa paket som de kommer att få.
    Än så länge har jag inte påbörjat nougaten eftersom jag råkade ut för ett klassiskt missöde på vägen hem från affären. Jag trampade i en stor geggig hundskit och då tappade jag lusten eftersom jag behövde tvätta kängan när jag kom hem.
    Inatt drömde jag om dig :D Jag upptäckte att du bodde i huset mittemot mitt och gissa om jag blev glad att äntligen bara kunna knacka på och få träffa dig. Vi hade hur mycket som helst att prata om och allt kändes så tomt när jag vaknade och allt bara varit en dröm :( KRAM KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...