måndag 9 december 2013

Julswap 2013 - Dags att leverera!

                                       

                         Hej kära julswapsdeltagare! 

Nu närmar det sig leverans och jag hoppas att ni har hunnit införskaffa, eller i alla fall planera, ert paket. Som ni kanske minns så sattes ambitionen att alla skulle ha sin present hos sig på luciadagen som alltså infaller nu på fredag. Min tanke är att vi öppnar våra paket då. Ja jag kan ju förstås inte veta om ni tjuvkikar, men visst vore det roligt att ha något att se fram emot extra en sådan dag?:) 

Det innebär att tomten behöver lägga paketet på lådan de närmaste dagarna för att se till att er mottagare har gåvan hos sig då. Sedan hoppas jag att ni vill visa på bloggarna vad ni fått, jag ska försöka göra det inom de närmaste dagarna efter lucia.

Det ska bli så spännande att öppna paket- och nästan ännu roligare att försöka fundera ut vem som skickat. Jag kommer givetvis att lägga ut en lista på vem som "tomtat" för vem så får ni se om ni gissat rätt:) Jag har verkligen fått klura riktigt ordentligt på vad som passar min  mottagare, mina första idéer sprack efter att jag läst hennes svar på frågorna... Förhoppningsvis har jag nu lyckats hitta på någonting som hon blir glad för.

  Jag önskar er en fin start på nya veckan! Kram/tanja

1 kommentar:

  1. Ja oj vad svårt det här har varit. Jag har funderat och funderat och sedan fick jag köra på ett "säkert" kort. Lite tråkigt kanske men jag hoppas mottagaren blir nöjd.

    Jag tackar så mycket för dina fina ord. Om jag lyckas inspirera om så bara en till att tillverka något hemma istället för att köpa nytt så blir jag varm i hjärtat. Det är så härligt att inspirera och inspireras.

    Du ska veta att även du inspirerar genom att du visar vad som är trendigt i butikerna för då får jag uppslag på hur jag kan tillverka något liknande själv, så tack ska du ha;)

    Önskar dig nu en härlig start på den nya veckan
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...