torsdag 15 december 2011

Cupcakes all over!



Många av er har säkert sett Sex & the city? Jag är inget stort fan av serien även om jag sett de flesta avsnitten- jag måste medge att jag verkligen stör mig på "carrie" som är bara FÖR mycket! Hjälp vilken tillgjord och odräglig människa!! (Jo jag fattar ju att det är en fiktiv person, men ändock! Alla har vi väl mött en Carrie någongång?) Trots min tveksamhet innan filmerna kom så föll jag totalt, speciellt den första var riktigt bra! I tvåan har Charlotte på sig ett sött (hahaha...) förkläde med cupcakes på, designat av Jessie Steel. Jag har bara sett dem på ebay och andra liknande sidor tidigare, men nu har jag faktiskt ramlat över en svensk shop som säljer dem.


Och om man nu inte nöjer sig med att bara bära det i köket så finns motivet även som pyjamas! Kanske inte helt lyckat för undertecknad som redan är alldeles för förtjust i sötsaker, men medge att det är lockande?:)

                                                     Hittas hos Kaksmulan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...